Specijalist za digitalni marketing
Opis programa
Cilj programa je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za planiranje digitalne marketinške strategije poslovanja sa svrhom izgradnje dugoročnih odnosa s potrošačima i oblikovanjem mape korisničkog putovanja. Polaznici će razlikovati opcije budžeta prema trendovima potrošnje potrošača u cilju razvoja digitalne marketinške kampanje. Polaznici će moći izraditi web sjedište, odabrati društvene mreže na kojima će oblikovati komunikacijski profil te kreirati i upravljati e-mail kampanjom vodeći računa o kreiranom sadržaju i kanalu na kojem se kampanja provodi s ciljem povećanja vidljivosti poslovanja. Polaznici će identificirati značaj i namjenu kontekstualnog oglašavanja i „remarketinga“ u poslovanju uz korištenje općih copywriting pravila, kreirati i rasporediti sadržaj prilagođen za objavu te analizirati uspješnost digitalne kampanje putem Google Analytics računa.
Trajanje u satima
- VPUP: 25 sati
- UTR: 120 sati
- SAP: 155 sati
Cijena programa
- Redovna cijena programa je 506,87 €, a program je besplatan uz korištenje vaučera HZZ-a.
Kompetencije
- primijeniti digitalne marketinške strategije u poslovanju
- odabrati promotivne aktivnosti u provedbi odabrane digitalne marketinške strategije
- koristiti različite kanale digitalnog marketinga u cilju povećanja vidljivosti u poslovanju
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- koristiti alate za izradu web dizajna i web sučelja
- oblikovati web sjedište u cilju povećanja učinkovitosti poslovanja
- izraditi responzivni i adaptivni dizajn primjenom zadanog vizualnog identiteta
- identificirati tip, vrstu, svrhu web rješenja i ciljanu skupinu korisnika
- koristiti društvene mreže ovisno o ciljnoj skupini korisnika u cilju povećanja vidljivosti u poslovanju
- komunicirati sa suradnicima i poslovnim klijentima u online okruženju u cilju povećanja učinkovitosti poslovanja
- prilagoditi korisničko sučelje ovisno o povratnim informacijama o korisničkom iskustvu
- kreirati e-mail kampanju za jačanje digitalne komunikacije u poslovanju
- oblikovati sadržaj prilagođen za objavu s obzirom na odabrani kanal digitalnog marketinga
- analizirati uspjeh na različitim kanalima digitalnog marketinga u skladu s planiranim ciljevima
Informiraj se
Informirajte se o vještinama koje su tražene na tržištu rada i dostupne u Katalogu vještina.
Kontaktiraj nas
Odaberite program koji želite pohađati i kontaktirajte naše Učilište.
Prijavi se
Prijavi se