Internetski marketing i brendiranje

Opis programa

Cilj ovog osposobljavanja je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom programa polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

Trajanje u satima

  • VPUP: 77 sati
  • UTR: 84 sata
  • SAP: 64 sata

Cijena programa

Redovna cijena programa je 544,83 €, a program je besplatan uz korištenje vaučera HZZ-a

 

Kompetencije

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Informiraj se

Informirajte se o vještinama koje su tražene na tržištu rada i dostupne u Katalogu vještina.

Kontaktiraj nas

Odaberite program koji želite pohađati i kontaktirajte naše Učilište.

Prijavi se

Podnesite zahtjev putem aplikacije Moj vaučer
Prijavi se