Internetski marketing i brendiranje

Opis programa

Cilj ovog osposobljavanja je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom programa polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

Trajanje u satima

  • VPUP: 77 sati
  • UTR: 84 sata
  • SAP: 64 sata

Cijena programa

Redovna cijena programa je 4.105 kn [544,83 €], a program je besplatan uz korištenje vaučera HZZ-a

Tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 kn

Kompetencije

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

Informiraj se

Informirajte se o vještinama koje su tražene na tržištu rada i dostupne u Katalogu vještina.

Kontaktiraj nas

Odaberite program koji želite pohađati i kontaktirajte naše Učilište.

Prijavi se

Podnesite zahtjev putem aplikacije Moj vaučer
Prijavi se

Drugi vaučeri

Knjigovođa

Nauči voditi poslovne knjige, usklađivati evidencije poslovnih događaja, te pripremati složene financijske izvještaje, služeći se pritom relevantnim knjigovodstvenim softverima.

read more